- React & Share: React & Share pois
- Kampustieto: Kotkantie
- Hakuaika 1: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 2: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 3: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 4: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 5: koulutusmuoto: Päivä
Ajankohtaista
- React & Share: React & Share pois
- Kampustieto: Kotkantie
- Hakuaika 1: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 2: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 3: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 4: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 5: koulutusmuoto: Päivä
Yhteystiedot
Yhteydenotot: email: etunimi.sukunimi @oamk.fi
Projektipäällikkö
Kouluttajat
- React & Share: React & Share pois
- Kampustieto: Kotkantie
- Hakuaika 1: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 2: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 3: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 4: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 5: koulutusmuoto: Päivä
DigitAili
Hankkeen (1.11.2023-31.10.2026) tavoitteena on lisätä ja kehittää työelämässä jo toimivien henkilöiden digitaaliseen liiketoiminnan ja verkkokaupan osaamista Pohjois-Pohjanmaalla. Samalla hanke kehittää mikro- ja PK-yritysten digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokauppaosaamisen kyvykkyyksiä ja kasvattamaa alan kilpailukykyä.
Hankkeessa toteutetaan seuraavia toimenpiteitä:
- Digiliiketoiminta- ja tekoälyosaamisella kilpailukykyä-koulutuksen suunnittelu, tarvittavien opintomateriaalien tuottaminen ja koulutuksen toteutus
- Nopeat tietoiskut ja webinaarit ajankohtaisista digiliiketoiminnan ja markkinoinnin teemoista
- Julkaisuja keskittyen uusien tekoälysovellusten vaikutuksesta digitaalisen liiketoiminnan kehittämismahdollisuuksiin, verkkokauppajärjestelmiin ja niiden eri ratkaisuihin
Koulutus
Digiliiketoiminta- ja tekoälyosaamisella kilpailukykyä-koulutus rakentuu viidestä 6:n viikon (5 op) mittaisesta itsenäisestä opintomoduulista. Koulutuksen kokonaiskesto on 9-10 kuukautta (30 op) ja koulutuksessa yhdistetään teoriakoulutuksta ja käytännön työkalu- ja menetelmätyöpajija. Koulutus tarjoaa syvällisen käytännön osaamisen digitaalisen liiketoiminnan erityisesti verkkokaupan keskeisistä osa-alueista tekoälyn aikakaudella.
Koulutus koostuu seuraavista kuuden opintopisteen laajuisista moduuleista:
- Digitaalisen liiketoiminnan perusteet
- Verkkokaupan perustaminen
- Verkkokaupan markkinointi
- Verkkokaupan ylläpitäminen ja päivittäiset toiminnot
- Kansainvälinen verkkokauppa ja uudet trendit
Hankkeen kohderyhmänä ovat mikro- ja PK-yrittäjät sekä verkkokauppayrittäjiksi haluavat henkilöt Pohjois-Pohjanmaan alueella. Lisäksi kohderyhmään kuuluvat työssä olevat henkilöt ja työttömät työnhakijat tai työuran vaihtajat (esimerkiksi turpeesta luopumisen tilanteessa), jotka hyötyvät digi- ja tekoälyosaamisen lisäämisestä työuransa vahvistamisessa. Yhtenä kohderyhmänä ovat oppilaitosten opettajat, joille annetaan täydennyskoulutusta tekoälytyökaluista ja niiden hyödyntämisestä opetuksen ajantasaisuuden turvaamiseksi liiketoimintavalmiuksien kouluttamisessa.
- React & Share: React & Share pois
- Kampustieto: Kotkantie
- Hakuaika 1: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 2: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 3: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 4: koulutusmuoto: Päivä
- Hakuaika 5: koulutusmuoto: Päivä
Tietoa hankkeesta
DigitAili-hankkeen (1.11.2023-31.10.2026) tavoitteena on lisätä ja kehittää työelämässä jo toimivien henkilöiden digitaaliseen liiketoiminnan ja verkkokaupan osaamista Pohjois-Pohjanmaalla. Samalla hanke kehittää mikro- ja PK-yritysten digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokauppaosaamisen kyvykkyyksiä ja kasvattamaa alan kilpailukykyä.
Hankkeessa toteutetaan seuraavia toimenpiteitä:
- Digiliiketoiminta- ja tekoälyosaamisella kilpailukykyä-koulutuksen suunnittelu, tarvittavien opintomateriaalien tuottaminen ja koulutuksen toteutus
- Nopeat tietoiskut ja webinaarit ajankohtaisista digiliiketoiminnan ja markkinoinnin teemoista
- Julkaisuja keskittyen uusien tekoälysovellusten vaikutuksesta digitaalisen liiketoiminnan kehittämismahdollisuuksiin, verkkokauppajärjestelmiin ja niiden eri ratkaisuihin
Koulutus
Digiliiketoiminta- ja tekoälyosaamisella kilpailukykyä-koulutus rakentuu viidestä 6:n viikon (5 op) mittaisesta itsenäisestä opintomoduulista. Koulutuksen kokonaiskesto on 9-10 kuukautta (30 op) ja koulutuksessa yhdistetään teoriakoulutuksta ja käytännön työkalu- ja menetelmätyöpajija. Koulutus tarjoaa syvällisen käytännön osaamisen digitaalisen liiketoiminnan erityisesti verkkokaupan keskeisistä osa-alueista tekoälyn aikakaudella.
Hankkeen kohderyhmänä ovat mikro- ja PK-yrittäjät sekä verkkokauppayrittäjiksi haluavat henkilöt Pohjois-Pohjanmaan alueella. Lisäksi kohderyhmään kuuluvat työssä olevat henkilöt ja työttömät työnhakijat tai työuran vaihtajat (esimerkiksi turpeesta luopumisen tilanteessa), jotka hyötyvät digi- ja tekoälyosaamisen lisäämisestä työuransa vahvistamisessa. Yhtenä kohderyhmänä ovat oppilaitosten opettajat, joille annetaan täydennyskoulutusta tekoälytyökaluista ja niiden hyödyntämisestä opetuksen ajantasaisuuden turvaamiseksi liiketoimintavalmiuksien kouluttamisessa.