Opetussuunnitelmat

Opintojaksokuvaus


K1329LI   Markkinoinnin psykologia 3 op

Osaamistavoitteet:

 

Opiskelija tunnistaa ja ymmärtää markkinoinnin psykologiset vaikutusmekanismit. Opiskelija ymmärtää asemointistrategioiden sekä sanoma- ja mediastrategioiden merkityksen sekä on tietoinen mainonnan vaikutuksista, mainonnan suunnittelusta ja tutkimuksesta.

Sisältö:

 

Markkinoinnin psykologiset prosessit ja vaikutukset. Viraalimarkkinointi. Mainonnan suunnittelu ja tutkimus.

Esitiedot:

 

Markkinoinnin perusteet.

Toteutustapa:

 

3 op lähiopinnot

Opiskelijan oppimistyö ja opetusmenetelmät (tuntimäärät ovat arvioita, joita tarkennetaan toteutussuunnitelmassa):

 

32 h Ohjattu työskentely
31 h Itsenäinen työskentely
18 h Osaamisen osoittaminen ja arviointi
81 h Yhteensä

Harjoittelua:

 

Ei harjoittelua.

Arviointikriteerit:

 

Arviointikehikko

Arviointikriteerit tarkennetaan opintojaksokohtaisesti.

Arviointimenetelmät:

 

Oppimispäiväkirja, harjoitustyö

Arviointiasteikko:

 

Asteikko 0 - 5.

Huomautukset:

 

Ei huomautuksia.

Muut suositeltavat opinnot:

 

Ei suosituksia

Opintojakson taso:

 

amk-tutkinto

Opintojakson tyyppi:

 

Vaihtoehtoinen (Liiketoimintaosaamisen suuntautumisvaihtoehto)

Opintovuosi:

 

4. vuosi, syksy (Liiketoimintaosaamisen suuntautumisvaihtoehto)

Opetuskieli:

 

suomi

Yhteyshenkilö:

 

Lehtori Juha Väisänen