Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Arviointikehikko
Tietoa koulutuksesta
Ryhmä(t)
TVT21SPL
Paikkoja
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Opetuskieli
Suomi
Opintojakson tyyppi
Ei käytössä
Vastuuopettaja
Ei käytössä
Toteutustapa
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 0.00 op
Lähiopetus: 5 op
Opettaja(t)
Raija Westerlund, Matti Sippola, Jussi Paaso
Pienryhmä(t)
Ei käytössä

Arviointiasteikko
0-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointikehikko opsissa: https://www.oamk.fi/opinto-opas/opintojen-sisalto/opintojak...

Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, tiimissä- ja itsenäisesti tehtävät tehtävät.

Aika ja paikka
Ks. lukujärjestyksetä

Oppimisympäristöt
Ei käytössä

Opetusmateriaali
Keskustellaan oppituntien aikana

Lisätietoja opiskelijoille
Osallistuminen ensimmäiseen kertaan on erittäin tärkeää, koska silloin keskustellaan / valitaan tiimityön aiheet ja opiskelijat jaetaan / jakaantuvat tiimeihin.

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ota yhteys opettajaan, toisen ryhmän mukana tarvittaessa.

Hyväksilukeminen: Jos haluat hakea hyväksilukemista (innovaatio ja tiimityö 3 ECTS ja yrittäjyys 2 ECTS), tutustu opintojakson tavoitteisiin ja sisältöihin ja pohdi millaista osaamista sinulla on aikaisempien opintojen tai kokemuksen perusteella. Tutustu myös hyväksilukemisen ohjeisiin https://www.oamk.fi/opinto-opas/opiskelu-oamkissa/osaamisen... . Tämän jälkeen ole yhteydessä Katta Siltavirtaan ()

Opettaja(t)
Raija Westerlund, Matti Sippola, Jussi Paaso

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei käytössä

Tenttien ajankohdat
Ei tenttiä, itsearviointi jatkuvana porsessina

Kv-yhteydet
Ei käytössä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
48 h luennot ja harjoitukset
20 h tiimityö
27 h itsenäinen työskentely
40 h osaamisen arviointi

Sisällön jaksotus
Ei käytössä

Arviointikriteerit hyväksytty
1-2: tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvät keskeiset käsitteet, menetelmät ja osoittaa perustason tietämystä niistä. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön osana monialaista tiimiä ja raportoida sen. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa ja tiimin osaamista ja toiminnan tuloksia.
3-4: hyvä (3-4)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvät peruskäsitteet, keskeiset menetelmät ja osoittaa perehtyneisyytensä niihin. Opiskelija osaa rajata tiedon tarpeen yksittäisissä tiedon käyttötilanteissa ja osaa toimia vastuullisena tiimin jäsenenä tuottaen innovaation. Opiskelija osaa tuottaa yhteisen tavoitteen, työnjaon ja vastuut. Opiskelija osaa raportoida kehitetyn tuotteen tai palvelun toteuttamiskelpoisuuden. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa ja tiimin osaamista ja toiminnan tuloksia.
5: kiitettävä (5)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menetelmät ja osaa käyttää niitä johdonmukaisesti. Opiskelija pystyy ratkaisemaan, analysoimaan ja kuvaamaan innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä käytännön ongelmia osana monialaista tiimiä. Opiskelija osaa perustella tiimin ratkaisut kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa etsiä tietoa myös itsenäisesti, suunnitella ja raportoida ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa ja tiimin osaamista ja toiminnan tuloksia.

Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä

Tiedot haettu 13.5.2024 18:16:39