Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Arviointikehikko
Tietoa koulutuksesta

Opintojaksokuvaus


KP00DX26 Taloushallinnon asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)
Esitietovaatimukset Markkinoinnin perusteet tai vastaavia opintoja
Osaamistavoitteet Opiskelija osaa:

1. kartoittaa ja analysoida asiakkaiden tarpeita ja ostokäyttäytymistä erilaisten menetelmien ja asiakastiedon avulla sekä muodostaa asiakassegmenttejä.
2. markkinoida asiantuntijapalveluita.
3. suunnitella ja toteuttaa asiakaspalvelua monikanavaisessa ympäristössä asiakassuhteen eri vaiheissa.
4. mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta ja johtaa asiakassuhteita
Sisältö Asiakasymmärrys, asiakastieto, asiakassegmentti, asiantuntijapalvelujen markkinointi, asiakassuhteen vaiheet, monikanavainen viestintä ja asiakaspalvelu, asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen, asiakassuhteiden johtaminen
Suositeltavat muut opinnot Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Suoritustavat Ei käytössä
Toteutustavat Ei käytössä
Oppimateriaalit Ei käytössä
Kurssikirjallisuus Ei käytössä
Arviointiasteikko 0-5
Arviointikriteerit
Arviointikehikot Arviointikehikko
Lisätietoja opiskelijoille Ei käytössä
Vastuuhenkilöt Ei käytössä
Linkit Arviointikehikko

Toteutukset


Ei toteutuksia.

Tiedot haettu 20.5.2024 12:47:47