Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Arviointikehikko
Tietoa koulutuksesta

Opintojaksokuvaus


KP00CR60 Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)
Esitietovaatimukset Ei käytössä
Osaamistavoitteet Opiskelija osaa:

1. kartoittaa ja analysoida markkinapotentiaalia, asiakkaiden tarpeita ja ostokäyttäytymistä erilaisten menetelmien ja asiakastiedon avulla sekä muodostaa asiakassegmenttejä.
2. suunnitella ja toteuttaa markkinointia, viestintää ja asiakaspalvelua monikanavaisessa ympäristössä asiakassuhteen eri vaiheissa.
3. mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta sekä johtaa asiakassuhteita.
Sisältö Asiakasymmärrys
Asiakastieto
Asiakassuhteen vaiheet
Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu
Monikanavainen viestintä ja asiakaspalvelu
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen
Asiakassuhteiden johtaminen
Suositeltavat muut opinnot Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Suoritustavat Ei käytössä
Toteutustavat Ei käytössä
Oppimateriaalit Ei käytössä
Kurssikirjallisuus Ei käytössä
Arviointiasteikko 0-5
Arviointikriteerit

hyväksytty/hylätty
Hyväksytyn arviointikriteerit:
1. Opiskelija kartoittaa ja analysoi markkinapotentiaalia, asiakkaiden tarpeita ja ostokäyttäytymistä erilaisten menetelmien ja asiakastiedon avulla sekä muodostaa asiakassegmenttejä.
2. Opiskelija suunnittelee markkinointia, viestintää ja asiakaspalvelua monikanavaisessa ympäristössä asiakassuhteen eri vaiheissa.
3. Opiskelija määrittelee asiakaskokemuksen ja asiakassuhteiden mittaamisen ja analysoinnin tapoja sekä tunnistaa niiden kehittämisen keinoja.
Arviointikehikot
Lisätietoja opiskelijoille Ei käytössä
Vastuuhenkilöt Ei käytössä
Linkit

Toteutukset


Näytä menneet toteutukset
  • 28.08.2023 - 12.11.2023 (KP00CR60-3004 | PLK22SYLIIKE, TAL22SY)
Tiedot haettu 14.5.2024 10:31:16