Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Tietoa koulutuksesta

Opintojaksokuvaus


KL00CJ38 Asiakkuusosaaminen (12 op)
Esitietovaatimukset Ei esitietovaatimuksia.
Osaamistavoitteet Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen toimintatavan merkityksen yrityksen menestystekijänä. Hän osaa toimia monikanavaisissa asiakaspalvelu- ja myyntitilanteissa suomeksi ja englanniksi. Opiskelija tuntee erityistä sopimusoikeudellista sääntelyä, erityisesti kuluttajaoikeuteen, irtaimen kauppaan sekä luotto-oikeuteen liittyen. Opiskelija ymmärtää vahingonkorvausvelvollisuuteen liittyvät perusperiaatteet. Lisäksi hän oppii erilaisten vakuuksien merkityksen luottokaupassa sekä sääntelyä liittyen saatavien perintään. Osallistuja osaa arvioida maksukyvyttömyyden merkitystä eri osapuolten kannalta. Opiskelija syventää osaamistaan taulukkolaskenta-, tekstinkäsittely- ja esitysgrafiikkaohjelmistojen käytössä.
Sisältö Kuluttajakäyttäytyminen ja asiakaspalvelu – Consumer behaviour and customer service
- kuluttajakäyttäytyminen
- asiakaspalvelun ja myynnin perusteet
- monikanavainen asiakaspalvelu

Juridiikka - Business law basics
- kuluttajaoikeus sekä irtaimen kauppa, vahingonkorvaus
- luotto-oikeuden perusteet, vakuudet, saatavan perintä

English in Business Relations
- suulliset ja kirjalliset viestintätilanteet
- liike-elämän ilmaisun harjaannuttaminen
- työnhakutilanteet ja cv


Asiakkuusosaamisen tietojenkäsittely - Consumer processing in customer service
- taulukkolaskenta-, tekstinkäsittely- ja esitysgrafiikkaohjelmien edistyneemmät piirteet
Suositeltavat muut opinnot Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Suoritustavat Ei käytössä
Toteutustavat Ei käytössä
Oppimateriaalit Ei käytössä
Kurssikirjallisuus Ei käytössä
Arviointiasteikko Ei käytössä
Arviointikriteerit
Arviointikehikot Arviointikehikko
Lisätietoja opiskelijoille .
Vastuuhenkilöt Ei käytössä
Linkit Arviointikehikko

Toteutukset


Ei toteutuksia.

Tiedot haettu 19.5.2024 18:27:40