Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Arviointikehikko
Tietoa koulutuksesta

Opintojaksokuvaus


KJ00DS28 Brändin johtaminen (5 op)
Esitietovaatimukset Ei käytössä
Osaamistavoitteet Opiskelija osaa:
1. Selittää mitä brändillä ja brändin arvolla tarkoitetaan

2. Kuvata ja arvioida mikä on brändin merkitys liikkeenjohdon strategiassa

3. Selittää brändäyksen peruskäsitteet ja brändin rakentamisprosessin vaiheet ja työkaluja

4. Ymmärtää yhteiskehittämisen näkökulman brändin johtamisessa

5. Suunnitella brändin rakentamista ja soveltaa brändäyskäsitteitä ja -työkaluja kehittämistehtävässä
Sisältö Brändi, brändin arvo, brändin identiteetti, brändi-imago, yrityskuva ja maine, brändin rakentamisprosessi, brändin rakentamisen työkaluja ja menetelmiä, brändin johtaminen, brändin yhteiskehittäminen.
Suositeltavat muut opinnot Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Suoritustavat Ei käytössä
Toteutustavat Ei käytössä
Oppimateriaalit Ind, Nicholas & Schmidt. 2019. Co-creating brands – Brand management from a co-creative perspective. London : Bloomsbury Publishing Plc.

Rosenbaum-Elliott, R., Percy, L. & Pervan, S. 2015. Strategic Brand Management. Oxford, United Kingdom : Oxford University Press.
Kurssikirjallisuus Ei käytössä
Arviointiasteikko 0-5
Arviointikriteerit
Arviointikehikot Arviointikehikko
Lisätietoja opiskelijoille Ei käytössä
Vastuuhenkilöt Ei käytössä
Linkit Arviointikehikko

Toteutukset


Ei toteutuksia.

Tiedot haettu 20.5.2024 14:54:46