Opetussuunnitelmat
LTK24SY, JOH25KY, KLA24SYBIO, PLK24SYSOTE, KLT24SY, PLK24SYTEKN, RTJ24SY, KLA24SYRAD, LVY24SY, UHJ24SY, PLK24SYLIIKE, KLA24SYPAL, KAS24SY, LEM24SY, MAK24SY, PLK24SYLUOVA, PLK24SYKULT, TAL24SY, HYD24SYSOTE, KLA24SY, KLA24SYKLI, VAY24S, KLA24SYMIP, ART24SY, AJE24SY, AAT24SY
Ei käytössä
0-5
Suomi
Ei käytössä
Minna Oksanen
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 5.00 op
Lähiopetus: 0 op
Minna Oksanen
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ei käytössä
Opetusmenetelmät
Etäopetus (luennot, keskustelu, harjoitukset).
Itsenäinen ja ryhmässä opiskelu (kirjallisuuteen ja muuhun materiaaliin perehtyminen, oppimistehtävien tekeminen).
Aika ja paikka
Etäopetus Zoomissa lukujärjestyksen mukaisesti.
Oppimisympäristöt
Ei käytössä
Opetusmateriaali
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja: opas mikro- ja PK-yrityksille (Blomster ym. 2020)
Digimarkkinointi (Pulkka ym. 2022)
Lisätietoja opiskelijoille
Ei käytössä
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei käytössä
Opettaja(t)
Minna Oksanen
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei käytössä
Tenttien ajankohdat
Ei käytössä
Kv-yhteydet
Ei käytössä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ei käytössä
Sisällön jaksotus
1. Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen (SOSTAC)
2. Digitaalisen markkinoinnin toimenpiteiden suunnittelu (SIKS)
3. Digitaalisen markkinoinnin hallinta ja analytiikka
Arviointikriteerit hyväksytty
Ei käytössä
Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä