Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Arviointikehikko
Tietoa koulutuksesta
Ryhmä(t)
TTK23SM
Paikkoja
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Opetuskieli
Suomi
Opintojakson tyyppi
Ei käytössä
Vastuuopettaja
Ei käytössä
Toteutustapa
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 0.00 op
Lähiopetus: 7 op
Opettaja(t)
Pirjo Lappalainen, Sanna-Maria Kyllönen
Pienryhmä(t)
Ei käytössä

Arviointiasteikko
0-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ei käytössä

Opetusmenetelmät
Aktivoivat luennot, intensiivinen pienryhmä- ja yksilötyöskentely (edellytetään myös omatahtisen opiskelun viikolla), työpajat ja seminaarit, verkko-oppimismateriaalit

Aika ja paikka
Oamk Kontinkankaan/Linnanmaan yksikkö (lähipäivät) lukujärjestyksen mukaan ja verkko-oppimisympäristö Moodle, omatahtisen viikon aikana etätoteutuksena ryhmätehtävät

Oppimisympäristöt
Ei käytössä

Opetusmateriaali
Oppimateriaali koostuu seuraavista lähteistä ja kirjallisuudesta (vain osia), lisäksi Moodle materiaali. Opintojakson materiaali osoitetaan opintojakson infossa

Bryant, W., Fieldhouse, J., Bannigan, K., Creek, J., Lougher, L. & Beresford, P. 2014. Creek's occupational therapy and mental health. 5th ed. Edinburgh ; New York: Churchill Livingstone/Elsevier.
O'Brien, J. C. & Kuhaneck, H. 2020. Case-Smith's occupational therapy for
children and adolescents. Eighth edition.
Case-Smith, J. & O´brien J. 2015. Occupational Therapy for Children and adolescents löytyy e-kirjana Oamkin kirjastosta.
Dawson DR, McEwen SE, Polatajko HJ. 2017. Cognitive Orientation to Daily Occupational Performance in Occupational Therapy : Using the CO-OP Approach to Enable Participation Across the Lifespan. AOTA Press.
Gloria Frolek Clark, Joyce E. Rioux, & Barbara E. Chandler. 2019. Best Practices for Occupational Therapy in Schools, 2nd Ed: Vol. Second edition. AOTA Press.
Hinojosa, Jim & Kramer Paula 2010. Frames of reference for occupational therapy. Philadelphia : Wolters Kluwer ; Lippincott, Williams & Wilkins.
Noomi Katz, and Joan Toglia. Cognition, Occupation, and Participation Across the Lifespan: Neuroscience, Neurorehabilitation, and Models of Intervention in Occupational Therapy, 4th Edition. Vol. 4th edition, AOTA Press, 2018.
Kramer Paula, Hinojosa Jim & Howe Tsu-Hsin. 2018. Frames of Reference for Pediatric Occupational Therapy, Fourth Edition. Wolters Kluwer Health.
McEwen, Mandich & Polatajko. 2018. CO-OP Approach™: A Cognitive-Based Intervention for Children and Adults
Mulligan, Shelley. 2013. Occupational Therapy Evaluation for Children. Philadelphia : Wolters Kluwer / Lippincott Williams & Wilkins,.
Parham & Fazio.2008. Play in occupational therapy for children. Mosby Elsevier
Rodger, Sylvia. 2017. Occupational-Centred Practice with Children: A practical quide for occupational therapists. Chichester : Wiley-Blackwell. (löytyy myös e-kirjana)
Stagnitti, Karen. 2021.Learn to Play Therapy: Principles, Process and Practical Activities.
Waldman-Levi & Steinmann Obermeyer. 2018. Addressing Executive Function in Schools. Noomi Katz, & Joan Toglia. (toim). Teoksessa Cognition, Occupation, and Participation Across the Lifespan: Neuroscience, Neurorehabilitation, and Models of Intervention in Occupational Therapy, 4th Edition

Lisätietoja opiskelijoille
Ei käytössä

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei käytössä

Opettaja(t)
Pirjo Lappalainen, Sanna-Maria Kyllönen

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei käytössä

Tenttien ajankohdat
Sisältää lähipäivien checkpoint testit (3 kpl) sekä opintojakson kokoavan esseen.

Kv-yhteydet
Ei käytössä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ei käytössä

Sisällön jaksotus
Ei käytössä

Arviointikriteerit hyväksytty
Ei käytössä

Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä

Tiedot haettu 2.6.2024 18:58:28