Ryhmä(t)
LIK23SPM
Paikkoja
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Opetuskieli
Suomi
Opintojakson tyyppi
Ei käytössä
Vastuuopettaja
Minna Oksanen
Toteutustapa
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 0.00 op
Lähiopetus: 5 op
Opettaja(t)
Minna Oksanen
Pienryhmä(t)
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ei käytössä
Opetusmenetelmät
Lähiopetus (luennot, keskustelu, harjoitukset, oppimistehtävät). Itsenäinen ja ryhmässä opiskelu (kirjallisuuteen ja muuhun materiaaliin perehtyminen ja oppimistehtävien tekeminen).
Aika ja paikka
Luennot lukujärjestyksen mukaisesti.
Oppimisympäristöt
Ei käytössä
Opetusmateriaali
Blomster, Kurtti, Määttä & Sinisalo. 2020. Digitaalisen markkinoinnin käsikirja: opas mikro- ja PK-yrityksille. E-kirja: https://www.theseus.fi/handle/10024/347091.
Lahtinen, Pulkka, Karjaluoto & Mero. 2022. Digimarkkinointi. Helsinki: Alma Talent.
Moodlessa oleva materiaali.
Lisätietoja opiskelijoille
Ei käytössä
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei käytössä
Opettaja(t)
Minna Oksanen
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Soveltava oppimistehtävä ja muita harjoituksia.
Tenttien ajankohdat
Ei käytössä
Kv-yhteydet
Ei käytössä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opetusta on jakson aikana viikoittain lukujärjestykseen merkittyinä ajankohtina.
Itsenäinen ja ryhmässä opiskelu.
Sisällön jaksotus
- Digitaalisen markkinoinnin toimintaympäristö
- Asiakaskäyttäytymisen muutos ja digitaalinen ostoprosessi
- Verkkosivuston merkitys digitaalisessa markkinoinnissa
- Sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median perusteet
- Digitaalisen markkinoinnin kanavat ja kanavasuunnittelu
- Johdatus analytiikkaan
- Tekoälyn vaikutus markkinointiin
Arviointikriteerit hyväksytty
1-2: Käytät yksittäisiä ammattikäsitteitä oikein opintojakson tehtävissä. Haet tietoa eri tietolähteistä ja valitset luotettavat tietolähteet. Noudatat opintojaksolla annettuja ohjeita ja tehtävänantoja. Noudatat Oamkin järjestyssääntöjä.
3-4: Osoitat perehtyneisyytesi alan tietoperustaan ja käsitteisiin opintojakson tehtävissä. Haet tietoa alan oleellisista tietolähteistä ja käytät luotettavia asiantuntijalähteitä. Toimit ryhmässä vastuullisena ja yhteistyökykyisenä jäsenenä. Noudatat opintojaksolla annettuja ohjeita ja tehtävänantoja itsenäisesti ja vastuullisesti. Noudatat Oamkin järjestyssääntöjä.
5: Käytät ammattikäsitteitä laajasti ja johdonmukaisesti opintojakson tehtävissä. Osoitat tietoperustan hallinnan viestien ja keskustellen erilaisissa tilanteissa. Haet aktiivisesti ja itsenäisesti tietoa ammattialan suomen- ja englanninkielisistä tietolähteistä ja kasvatat oman tietoperustasi laajuutta. Noudatat opintojaksolla annettuja ohjeita ja tehtävänantoja itsenäisesti ja vastuullisesti. Toimit ryhmässä vastuullisena jäsenenä ja organisoit ryhmän toimintaa. Noudatat toiminnassasi Oamkin turvallisuussäännöksiä ja opiskelun eettisiä periaatteita.
Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä
Ryhmä(t)
LIK24KPM
Paikkoja
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Opetuskieli
Suomi
Opintojakson tyyppi
Ei käytössä
Vastuuopettaja
Minna Oksanen
Toteutustapa
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 0.00 op
Lähiopetus: 5 op
Opettaja(t)
Minna Oksanen
Pienryhmä(t)
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ei käytössä
Opetusmenetelmät
Lähiopetus (luennot, keskustelu, harjoitukset, oppimistehtävät). Itsenäinen ja ryhmässä opiskelu (kirjallisuuteen ja muuhun materiaaliin perehtyminen ja oppimistehtävien tekeminen).
Aika ja paikka
Luennot lukujärjestyksen mukaisesti.
Oppimisympäristöt
Ei käytössä
Opetusmateriaali
Blomster, Kurtti, Määttä & Sinisalo. 2020. Digitaalisen markkinoinnin käsikirja: opas mikro- ja PK-yrityksille. E-kirja: https://www.theseus.fi/handle/10024/347091.
Lahtinen, Pulkka, Karjaluoto & Mero. 2022. Digimarkkinointi. Helsinki: Alma Talent.
Moodlessa oleva materiaali.
Lisätietoja opiskelijoille
Ei käytössä
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei käytössä
Opettaja(t)
Minna Oksanen
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Soveltava oppimistehtävä ja muita harjoituksia.
Tenttien ajankohdat
Ei käytössä
Kv-yhteydet
Ei käytössä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opetusta on jakson aikana viikoittain lukujärjestykseen merkittyinä ajankohtina.
Itsenäinen ja ryhmässä opiskelu.
Sisällön jaksotus
- Digitaalisen markkinoinnin toimintaympäristö
- Asiakaskäyttäytymisen muutos ja digitaalinen ostoprosessi
- Verkkosivuston merkitys digitaalisessa markkinoinnissa
- Sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median perusteet
- Digitaalisen markkinoinnin kanavat ja kanavasuunnittelu
- Johdatus analytiikkaan
- Tekoälyn vaikutus markkinointiin
Arviointikriteerit hyväksytty
1-2: Käytät yksittäisiä ammattikäsitteitä oikein opintojakson tehtävissä. Haet tietoa eri tietolähteistä ja valitset luotettavat tietolähteet. Noudatat opintojaksolla annettuja ohjeita ja tehtävänantoja. Noudatat Oamkin järjestyssääntöjä.
3-4: Osoitat perehtyneisyytesi alan tietoperustaan ja käsitteisiin opintojakson tehtävissä. Haet tietoa alan oleellisista tietolähteistä ja käytät luotettavia asiantuntijalähteitä. Toimit ryhmässä vastuullisena ja yhteistyökykyisenä jäsenenä. Noudatat opintojaksolla annettuja ohjeita ja tehtävänantoja itsenäisesti ja vastuullisesti. Noudatat Oamkin järjestyssääntöjä.
5: Käytät ammattikäsitteitä laajasti ja johdonmukaisesti opintojakson tehtävissä. Osoitat tietoperustan hallinnan viestien ja keskustellen erilaisissa tilanteissa. Haet aktiivisesti ja itsenäisesti tietoa ammattialan suomen- ja englanninkielisistä tietolähteistä ja kasvatat oman tietoperustasi laajuutta. Noudatat opintojaksolla annettuja ohjeita ja tehtävänantoja itsenäisesti ja vastuullisesti. Toimit ryhmässä vastuullisena jäsenenä ja organisoit ryhmän toimintaa. Noudatat toiminnassasi Oamkin turvallisuussäännöksiä ja opiskelun eettisiä periaatteita.
Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä