Curricula

Curriculum Table
Competences
Assessment Framework
General Information
Ryhmä(t)
VAY23S
Paikkoja
8 - 40
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Opetuskieli
Suomi
Opintojakson tyyppi
Avoin amk
Vastuuopettaja
Ei käytössä
Toteutustapa
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 0.00 op
Lähiopetus: 1 op
Opettaja(t)
Matti Viitala
Pienryhmä(t)
Avoin AMK

Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu määräaikaan mennessä palautettavaiin oppimistehtäviin

Opetusmenetelmät
Verkkomateriaali, oppimistehtävät ja itsenäistä työskentelyä

Aika ja paikka
Oppimateriaali julkaistaan Moodlessa opintojakson kurssialustalla

Oppimisympäristöt
Ei käytössä

Opetusmateriaali
Oppimateriaali julkaistaan oppimisalustalla

Lisätietoja opiskelijoille
TOTEUTUKSELLE VOIVAT ILMOITTAUTUA VAIN LAPIN KORKEAKOULUVIIKON OPISKELIJAT.
Opettaja Matti Viitala, .

Kurssi tarjoaa mahdollisuuden tutustua pelialaan ja oppia pelikehityksen perusteita. Kurssin aikana perehdytään pelituontantoprosessiin ja sen osa-alueisiin sekä analysoidaan olemassaolevia pelituotteita. Kurssi sisältää myös pelituotannon teknisen osuuden perusteita liittyen grafiikka- ja äänitiedostoihin sekä peliohjelmointiin.

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei käytössä

Opettaja(t)
Matti Viitala

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei käytössä

Tenttien ajankohdat
Ei käytössä

Kv-yhteydet
Ei käytössä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ei käytössä

Sisällön jaksotus
Pelituotantoprosessi
Pelituotteiden analysointi
Peligrafiikan, -äänten ja -ohjelmoinnin perusteita

Arviointikriteerit hyväksytty
Hyväksytty suoritus edellyttää opintojakson sisältämien oppimistehtävien tekemistä

Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä

2.6.2024 18:57:51